Hírek
2019. Szeptember 25. 10:58, szerda |
Bulvár
Forrás: mti - illlusztráció: pixabay
Megvan, hogy mi érdekelte a legtöbb magyar mozizót

A legtöbb nézőt a Bosszúállók: Végjáték című film vitte a magyar mozikba 2019 második negyedévében. A legnagyobb nézőszámú első tíz film közül kilenc amerikai produkció volt
– közölte az MTI-vel az NMHH Kommunikációs Igazgatósága szerdán. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint 2019 második negyedében 3,5 millió néző 5 milliárd forintért váltott jegyet a magyar mozikba.
A legtöbben, 818 ezren a Bosszúállók: Végjáték című szuperhősfilmre látogattak el, a második helyre az Aladdin került 260 ezer nézővel, a harmadik pedig a Csaló csajok című vígjáték lett 248 ezer nézővel.
A tíz legnézettebb filmből kilenc amerikai gyártású a Csodapark című animációs családi vígjátékot leszámítva, amely spanyol koprodukció.
A friss statisztika szerint az artmozikban is a Bosszúállók: Végjátékra fogyott a legtöbb, 14 ezer 700 jegy, a Marvel filmjét Pedro Almodóvar Fájdalom és dicsőség című produkciója követte 11 ezer 600 nézővel, harmadikként pedig az Oscar-díjas Zöld könyv - Útmutató az élethez futott be 9500 nézővel.
Az artmozik nézőszáma a második negyedévben több mint 237 ezer volt, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 30 ezerrel kevesebb. A hálózat jegybevétele, ami több mint 273 millió forint lett, 25 millióval esett vissza 2018 azonos időszakához képest.
A vetítéseken átlagosan 28 néző volt, az artmozik vetítéseire átlagban 16-an váltottak jegyet. Az átlagos jegyár összességében 1466 forint volt, míg az artmozikban 1153 forint. A legolcsóbban Tolna megyében moziztak a nézők, ahol egy jegy átlagosan 929 forintba került - derült ki az NMHH adataiból.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 06. 07:26, péntek | Bulvár
Ruszin-Szendi Romulusz elmondta a Szlava Ukrajini kifejezést
2025. Június 05. 07:59, csütörtök | Bulvár
Semmelweis-szobrot avattak Európa legrégebbi gyermekvédő központjában, Firenzében
2025. Június 04. 07:12, szerda | Bulvár
Magyar Pepsi kerül a magyar polcokra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása, innentől kezdve a hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani -
2025. Június 04. 07:11, szerda | Bulvár
Szagmentes újrahasznosított műanyagokat fejlesztett ki a Mol
Egyéves kutatómunkával olyan szagmentes újrahasznosított műanyagot fejlesztett ki a Mol, amit a piaci igényeknek megfelelően az autók belső alkatrészeinek keverékeihez és csomagolóanyagok gyártásához is lehet használni.